Get the Flash Player to see this player.
Informacje o stronie |
Dla wszystkich którzy chcieliby wesprzeć moją pasję zapraszam na stornę: Dla osób które chciałby podjąć współpracę polecam moje CV na: https://pl.linkedin.com/in/marcin-kwiatkowski-959b0410b Nazywam się Marcin Kwiatkowski i chciałbym przedstawić swoje zainteresowania oraz projekty. Moje najciekawsze projekty to: - Samochodzik sterowany za pomocą telefonu z androidem oparty na komputerze jednoukładowym Raspberry Pi. Dane przesyłane są za pomocą bluetooth i Wifi, a sterować można za pomocą akcelerometru, ekranu dotykowego i strony internetowej: https://www.youtube.com/watch?v=Ay33BFERYOw - Sterowanie inteligentnym domem za pomocą strony internetowej, którym można pobawić się online: https://www.youtube.com/watch?v=rRLx41Dak1M http://iqhome.avrkwiat.nstrefa.pl/ - Tester Płytek PCB https://www.youtube.com/watch?v=AG7iUPtX7-A - Samochodzik oparty na mikrokontrolerach 8 bitowych z rodziny AVR sterowany za pomocą pilota od telewizora w standardzie RC5, w którym samodzielnie stworzyłem płytkę PCB: https://www.youtube.com/watch?v=cnDBmnTefpY - Od roku 2013 pracuję jako nauczyciel, dlatego moje projekty ukierunkowane są w reklamę tej placówki. Najciekawszym projektem szkolnym jest moja gra szkolna, w której można sterować wszystkimi projektami udostępnionymi na www. Grę można pobrać na: https://drive.google.com/open?id=0B5h5Cg-7OgzKSC1JNzNxYVd1VTA https://www.youtube.com/watch?v=QCLSjbalkrM https://www.youtube.com/watch?v=Iy7tAugnjuM https://www.youtube.com/watch?v=yhnWVH4_9WM Mam nadzieje, że kiedyś te umiejętności przełożą się na finanse, dlatego jeśli zainteresowała Ciebie moja osoba i chciałbyś zatrudnić mnie w swojej firmie, to proszę o kontakt na maila: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it Jeśli ktoś uważa, że jakiś dział nie został dobrze opisany (np. komentarze z innego programu), albo uznacie, że czegoś w nim brakuje, to proszę wysłać mi maila z opisem co jest nie tak, a ja postaram się to jak najszybciej poprawić tak, aby każdy dział był zrozumiały dla wszystkich. Stronkę tworzę sam i niekiedy przegapię istotne fakt, które mogą być potrzebne do prawidłowej pracy programu. W tym celu daje całe kody źródłowe, aby uniknąć błędnej interpretacji tekstu. W załączonych kodach mogą trafiać się niepotrzebne komentarze, wynika to z faktu iż czasem eksperymentowałem na tych kodach i po prostu zapomniałem ich usunąć. Oczywiście mylę się jak każdy człowiek, dlatego zachowajcie zdrowy rozsądek i sami wyciągajcie wnioski. Poszukujcie innych źródeł wiedzy takich jak książki i noty katalogowe producentów. Ja sam staram się cały czas rozwijać i korzystać z różnego rodzaju literatury. Tak samo z biegiem lat inaczej postrzegam różne aspekty wiedzy i inaczej patrze na swoje projekty. Niektóre rzeczy wykonał bym całkiem inaczej, ale nie mam czasu na poprawianie błędów młodości, dlatego kody źródłowe zamieszczone na stronie traktujcie tylko i wyłącznie jako przykłady, które zachęcą was do samodzielnego zgłębiania wiedzy. Cały swój wolny czas poświęcam, aby rozwijać swoją osobę zarówno fizycznie jak i umysłowo. Lubię wyzwania intelektualne, dlatego najlepiej odpowiadają mi takie zawody, gdzie trzeba rozwiązać jakiś problem i stworzyć coś innowacyjnego. Należę do tej grupy osób, która woli poświecić kilka dni na napisanie paru skryptów, aby w przyszłości się nie męczyć. Bardzo podoba mi się tworzenie własnych urządzeń oraz gier. Jako fizyk lubię łączyć wszystkie dziedziny nauki, ponieważ wszystko jest Fizyką opisywaną przez matematykę, nawet chemia to fizyka tylko, że Chemia ;). Strona powstała po to, aby pomóc młodym elektronikom rozwijać swoje zainteresowania, ale z czasem rozrosła się w różne dziedziny nauki takie jak programowanie i tworzenie gier. Jak wiadomo najtrudniej się za coś zabrać. A jak ktoś wskaże nam odpowiedni kierunek i pokaże podstawy, to reszta zależy od Nas samych. Głównym celem tej stronki jest pokazanie jak się uczyć i gdzie szukać informacji. Oczywiście udostępniam wszystkie swoje niekomercyjne projekty i kody do dalszej modyfikacji, zabawy i nauki. Zawsze będę się starał we wstępie każdego rozdziału podać stronki internetowe i książki przydatne w nauce danego języka oraz podać linki do sklepów gdzie można zakupić sprzęt potrzebny do nauki danego mikrokotrolera. Jestem zwolennikiem OpenSource'owych rozwiązań, dlatego chciałbym zachęcić wszystkich hobbystów do tworzenia własnych stron i dzielenia się swoimi aplikacjami, projektami oraz wiedzą z innymi za pomocą sieci, tak jak fizycy z http://filoma.org, którzy stworzyli niezłą stronkę z zadaniami maturalnymi z fizyki i hobbysta z http://www.portalnaukowy.edu.pl, który ma niezły warsztat elektroniczno chemiczny. Zapraszam także na strony: http://mikrokontrolery.blogspot.com,ttp://www.sparkfun.com/tutorials, http://www.arturpyszczuk.pl, Dużo czasu poświęciłem na opis mikrokontrolera Atmega16 i procesorów STM32. Postarałem się opisać każde z urządzeń peryferyjnych. Napisałem również proste programy uruchamiające wszystkie peryferia mikrokontrolera oraz opisałem co trzeba zakupić do pierwszego projektu i na co trzeba zwrócić uwagę. Robię to głównie dlatego ponieważ większość moich znajomych nie wie jak się zabrać do pracy z mikrokontrolerami, a taki tutorial będzie bardzo przydatny podczas pisania pracy inżynierskiej i nie tylko. Pokażę także proste urządzenia stworzone za pomocą mikrokontrolera, które mogą być przydatne do wielu skomplikowanych projektów. Po tym kursie każdy będzie mógł stworzyć swoje własne urządzenie. W lewym menu można znaleźć interesujące informację o mnie. Miedzy innymi opisałem swój życiorys, ulubione sporty, gry i zainteresowania. Jeśli macie jakieś pytania odnośnie swoich projektów, to można pisać do mnie na adres This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it lub na tablicy mojego firmowego facebook'a. Pamiętaj: "Czyń dobro i nie bierz nigdy więcej niż sam dałeś!". |